22 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim 6 Aralik Tek Parça izle (Eleme Gecesi)

Bu Tarz Benim 6 Aralik Tek Parça ve Donmadan izle, Show Tv Bu Tarz Benim Donmadan Canlı izle
Bu Tarz Benim 6 Aralik’da yayınlanacak bölümüyle de çok konuşulacak. Renkli jüri üyeleriyle her gün ilgiyle takip edilen Bu Tarz Benim moda programında yarışmacılar arasındaki gerilim devam ediyor. Ayşenur, Nur kavgası sürüyor. Bu Tarz Benim programının yeni bölümünü 6 Aralik 2014 Salı günü, Show TV ekranlarında izleyebileceksiniz…
Nerede, ne giyilir, tarz nasıl yaratılır, en şık kadın olmak bu kadar zor mu? Tüm bu soruların yanıt bulacağı ekranların en tarz programı “Bu Tarz Benim”, iddialı kadrosuyla hafta içi her gün yeni bölümleriyle Show TV’de!
BOLUMU IZLEYEBILMEK ICIN ONLINE IZLEYE TIKLADIKTAN 5.SANIYE SONRA ACILACAKTIR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder